Sıkça Sorulan Sorular

Burada listelenmeyen bir soru mevcut ise roboclean@iea.com.tr ile irtibata geçiniz.

Aura Roboclean Temizlik ve Sağlık Sistemini Nereden Satın Alabilirim?

Aura Roboclean Temizlik ve Sağlık Sisteminin satışı yetkili distribütörler tarafından sağlanmaktadır. Eğer bir Aura Roboclean Temizlik ve Sağlık Sistemi almak istiyorsanız, lütfen web sayfamızda bulunan demo istek formunu doldurunuz. Bölgenizdeki en yakın yetkili satıcımız sizinle irtibata geçecektir.

Aura Roboclean Temizlik ve Sağlık Sistemini Nereden Satın Alabilirim?

Aura Roboclean Temizlik ve Sağlık Sisteminin satışı yetkili distribütörler tarafından sağlanmaktadır. Eğer bir Aura Roboclean Temizlik ve Sağlık Sistemi almak istiyorsanız, lütfen web sayfamızda bulunan demo istek formunu doldurunuz. Bölgenizdeki en yakın yetkili satıcımız sizinle irtibata geçecektir.

Aura Roboclean Temizlik ve Sağlık Sisteminin Satış Fiyatı Nedir ?

Aura Roboclean Temizlik ve Sağlık Sisteminin satış fiyatı ürünün konfigürasyonuna, vergilere ve bölgesel olarak değişiklik gösterebilir. En yakın yetkili Roboclean distribütörü size bu konuda ayrıntılı bilgi verecektir. Evinizde tanıtım yapılması için lütfen web sayfamızda bulunan demo istek formunu doldurunuz.

Aura Roboclean Temizlik ve Sağlık Sistemini İnternet Üzerinden Satılabilir mi?

Hayır. Aura Roboclean sadece tanıtım yapılarak satılmaktadır. Yetkili satıcılarımız dışında internet vb. ortamlardan temin edilecek ürünler garanti kapsamı dışına çıkacaktır.

En Yakın Yetkili Satıcıya Nasıl Ulaşabilirim ?

Size en yakın yetkili satıcımızın bilgilerine web sayfamızdaki Satış Noktalarımız bölümünden ulaşabilirsiniz.

Bakım ve Parça Değişimi İçin Kim İle İrtibata Geçebilirim?

Ürününüz ile ilgili bakım, parça değişimi gibi ihtiyaçlarınız için, lütfen ürünü satın aldığınız yetkili satıcımız ile irtibata geçiniz. Size en yakın yetkili satıcımızın bilgilerine web sayfamızdaki Satış Noktalarımız bölümünden ulaşabilirsiniz.

Yardım alamamanız durumunda bizimle web sayfamız aracılığı ile irtibata geçiniz.

Bakım ve Parça Değişimi İçin Kim İle İrtibata Geçebilirim?

Ürününüz ile ilgili bakım, parça değişimi gibi ihtiyaçlarınız için, lütfen ürünü satın aldığınız yetkili satıcımız ile irtibata geçiniz. Size en yakın yetkili satıcımızın bilgilerine web sayfamızdaki Satış Noktalarımız bölümünden ulaşabilirsiniz.

Yardım alamamanız durumunda bizimle web sayfamız aracılığı ile irtibata geçiniz.

Kullanma Kılavuzunu Nereden Temin Edebilirim ?

Kullanma kılavuzlarını web sayfamızdaki destek bölümünden download yapabilirsiniz.

Garanti Şartları Nelerdir ?

Garanti koşulları ve süreleri ülkeden ülkeye değişiklik gösterebilir. Yürürlükteki garanti ve servis politikaları hakkında detaylı bilgi için lütfen bölgesel distribütör veya satıcılarımız ile irtibata geçiniz.

Polen Fitreyi Ne Sıklıkla Değiştirmeliyim?

Cihazınızda bulunan filtreyi bir süre kullandıktan sonra (önerilen süre 6 ay), ürününüz ile yedek verilen polen filtresiyle değiştiriniz. Yeni takdığınız bu polen filtresini ise ortalama yılda bir değiştirmelisiniz.

Su Haznelerine Ne kadar su koyabilirim?

Kirli su haznesini, ortasındaki seviye çubuğunun üst kısmına kadar temiz su ile doldurunuz. Doldurulacak su miktarı 1.8 l civarındadır. (Suyun, seviye çubuğunun üstünde olmamasına lütfen dikkat ediniz). Temiz su haznesini, max. çizgisine kadar temiz sui le doldurunuz. Doldurulacak su miktarı 3.6 l civarındadır.

Aura Markalı Olmayan Koku Seti Ve Şampuan Kullanabilirmiyim?

Aura Roboclean cihazını ile sadece Aura markalı koku seti ve şampuanların kullanılmasını öneriyoruz. Farklı ürünler kullanılması durumunda cihaz üzerinde hasarlar meydana gelebilir. Bu gibi durumlarda ürününüz garanti kapsamı dışına çıkacaktır.